14 augustus - Reisverslag uit Clermont-Ferrand, Frankrijk van Mieke Veen - WaarBenJij.nu 14 augustus - Reisverslag uit Clermont-Ferrand, Frankrijk van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

14 augustus

Blijf op de hoogte en volg Mieke

14 Augustus 2014 | Frankrijk, Clermont-Ferrand

Vandaag hoeven we niet zo ver te rijden en dus doen we rustig aan en mogen we uitslapen! 120km op alleen maar C en D wegen doe je toch weer lang over. Ook als je nog moet tanken en olie moet bijvullen. Wat dat betreft zuipen die BMW's net zoveel als wij.
Inmiddels aangekomen bij motorcamping route 66. Of we gereserveerd hebben? Huh was dat voor nieuws? Hoelang we blijven? Weet ik veel! Als je zo doorgaat niet langer dan 10 minuten! Maar wat blijkt de camping bestaat 20 jaar en er is live muziek zaterdag avond én ze hebben 120 eters meer kunnen er niet in. Ooohh nu snap ik het. Ik vind dat wij er nog wel bij kunnen want wij waren de 1e gasten 20 jaar geleden bij de 1e eigenaar die hij waarschijnlijk niet eens kent! Genoeg charmes in de strijd gegooid. Hij gaat akkoord. Ja zal die ff lekker worden.

• 19 Augustus 2014 - 10:02

Pluk:

W
    at ben je toch een portret, hoe kom ik aan zo'n kind!
    Kom weer veilig thuis. Liefs.