Dag 1 - Reisverslag uit Ehrlich, Duitsland van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Ehrlich, Duitsland van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Mieke

25 Juli 2014 | Duitsland, Ehrlich

1e vakantie dag!
Alles nogmaals gecheckt en nagekeken en om 10.00 vertrokken. Het weer wordt steeds minder, tot zeikregen vanaf Duiven. Zodoende rij ik met doorwaai annex doorregen handschoenen. Gatverdamme daar hadden geen rekening mee gehouden deze 1e dag. Na 150 km gereden hebben wordt het tijd voor een broodje en toch maar andere handschoenen. Ik heb het nog niet koud maar inmiddels is wel 17 graden terwijl we met 25 vertrokken!
Op een willekeurige rastplatz gestopt en tot mijn verbazing staan daar de buren van zwager John ook! Zij geloven ook hun ogen niet! Als je zoiets zou afspreken dan lukt het niet. Inmiddels is het 13.00 en moeten wij nog maar 150 km tot aan Boele's place.
Zij moeten nog naar München vandaag! En dat met 3 kleine kinderen!
Boele's place is een leuke relaxte motorcamping / pension met een klein kampeer gedeelte maar groot genoeg want met ons erbij staan er maar 2 tentjes. De rest van de gasten slapen allemaal binnen. Je eet hier wat de pot schaft en dat is vooral veel en heel erg lekker! Een heerlijke tomatensoep vooraf. Paella en tapas te kust en te keur. Veel en errug lekker. Nog een kopje koffie gedronken en om 20.30 ligt Rob al in z'n nieuwe slaapzak. Das mij nog iets te vroeg en dus ga ik nog ff lezen in de voortent totdat ik om 21.30 vind dat het wel genoeg is geweest voor vandaag.

• 27 Juli 2014 - 12:47

Bert Lam:

Wij scheurden rond 24:00 langs Bonn richting Veenendaal. We hebben nog even overwogen om langs te komen, maar gelukkig hebben we dat maar niet gedaan, want Ome Robbie en Tante Mieke sliepen dus al.
    Een fijne vakantie toegewenst. Volgende jaar gaan jullie ook naar Italia? Toch?

• 27 Juli 2014 - 13:19

"Pluk"':

Beter een beetje regen in Duitsland dan een zandstorm in Arizona waar je geen hand voor ogen
    kon zien. Leuk die ontmoeting, dat kan je niet plannen. Verder een fijne rit zonder regen en
    veel groeten.

• 28 Juli 2014 - 16:00

Mieke Van Veen:

Ja broer volgend jaar Italië moet je wel ff wat later gaan!