Grote zus is jarig! - Reisverslag uit Colombotte, Frankrijk van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Grote zus is jarig! - Reisverslag uit Colombotte, Frankrijk van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Grote zus is jarig!

Blijf op de hoogte en volg Mieke

18 Augustus 2014 | Frankrijk, Colombotte

Gisteren 17 augustus na 400 km binnendoor rijden aangekomen in Colombotte bij Nederlanders die in 2006 een bed and breakfast zijn begonnen. Ook er is plaats voor maximaal 6 tenten. En zo is de overgang van een drukke motorcamping met herrie naar een super stil plekje onder de pruimenbomen wel erg leuk. Er valt hier niets te beleven maar de Chambre d'hote is er mooi en wij kunnen van alle faciliteiten gebruik maken. Fijn hoor een schonen wc met bril én papier. Én een douche waar je de ruimte hebt én waar je wat kan neer zetten. Maar op zondag is de keuken dicht! En om 23.00 gaan de lantaarnpalen uit! Geeft niets we hebben nog kaasfondue bij ons én gesneden stokbrood. Flesje wijn van 14 euro erbij gekocht en zo redden wij ons wel weer. Irish coffee toe. Een mooie afsluiting van de zondag.

• 19 Augustus 2014 - 10:10

Pluk:

Lijkt mij een verademing na alle herrie. Groetjes.