9 augustus - Reisverslag uit Valence, Frankrijk van Mieke Veen - WaarBenJij.nu 9 augustus - Reisverslag uit Valence, Frankrijk van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

9 augustus

Blijf op de hoogte en volg Mieke

09 Augustus 2014 | Frankrijk, Valence

Zooo inmiddels wat dagen verder én wifi. We zitten al een paar dagen op de motocamping in Crest, Frankrijk. Het is 20 jaar geleden dat ik hier voor het eerst was. Behalve wéér nieuwe eigenaren weinig veranderd.
Vanaf Duitsland naar de Vogezen gereden naar motorhotel/camping La Mouche. En dit is anti reclame. 3jaar? Geleden geweest en nog niets beter geworden. Paadje naar de camping nog steeds bagger maar sinds mn off-road cursus niet eng meer. Schijthuizen nog steeds knudde. Pot is té hoog geplaatst en ruimte om te zitten is er niet, tenzij je het niet erg vindt om met je knieën tegen de deur te zitten. En hoe je broek moet laten zakken? Dat moet je zeker doen voordat je naar binnen gaat?

• 09 Augustus 2014 - 17:18

Erica:

Hmmmm klinkt weer héél aantrekkelijk .... net nu ik bijna overstag was mbt camperen whahaha. Enfin de foto maakt een hoop goed, want wat ziet dat er gaaf uit zeg !!

• 12 Augustus 2014 - 14:57

Pluk:

Hé Moek, ja je maakt wat mee onderweg, maar ik denk dat je het nog steeds
    erg naar je zin hebt. Is het weer op je route goed? Hier is de zomer momenteel een
    beetje ingekacheld. Veel groeten en liefs