12 augustus - Reisverslag uit Lunas, Frankrijk van Mieke Veen - WaarBenJij.nu 12 augustus - Reisverslag uit Lunas, Frankrijk van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

12 augustus

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 Augustus 2014 | Frankrijk, Lunas

Mmmm zo langzamerhand komt het einde van deze relaxte vakantie toch in zicht.
Gisteren in Lunas aangekomen op de motorcamping. Ook hier is het erg rustig. Geen luide muziek meer tot diep in de nacht. Niet meer gewekt worden met All along the watch tower. Dooie boel dus ook hier. Ook op de motorcampings is de vergrijzing toe geslagen. Daar waar ik bij de motorbabes bij de oudjes hoor, hoor ik hier weer tot de jonkies.

12 augustus 12 augustus 2014
12 augustus
Mmmm zo langzamerhand komt het einde van deze relaxte vakantie toch in zicht.

• 12 Augustus 2014 - 19:07

Jet:

Veel plezier nog daar. foto's zien er leuk uit.

• 13 Augustus 2014 - 00:42

Erica:

Ik voel een kleurspoeling aankomen ....

• 16 Augustus 2014 - 22:46

Pluk:

Hoe staat het leven daar, nog steeds alles goed, ook het weer. Zo langzamerhand zijn
    jullie nu zeker op de terugreis. Nog een paar fijne dagen en een hele voorspoedige
    reis. Groetjes !

• 18 Augustus 2014 - 19:09

Mieke Van Veen:

Ga je haar grijs verven, Eppie?