Dag 18, 10 augustus. Ik wil met jouw wel dansen... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 18, 10 augustus. Ik wil met jouw wel dansen... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 18, 10 augustus. Ik wil met jouw wel dansen...

Blijf op de hoogte en volg Mieke

10 Augustus 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Maar mijn voeten doen zo,n zeer.
Pfff hele dag gelopen. Vanaf 9.00 tot 18.00 uur. Eerst naar Pier 33 voor de boot naar Alcatraz. Daar ook weer rond gelopen met audiotour! Is echt superleuk, je krijgt een rondleiding met headset in je eigen taal. Erg leuk. Daarna weer langs alle pieren tot we niet meer verder konden bij pier 43. Toen langs de andere kant weer terug. Komen we in een erg leuke hamburgertent voor een snelle lunch. Begint daar ineens een spontane dansact door het personeel op een plaatje van Donna Summer: last dance. Moest meteen weer denken aan de onwijsleuke bruiloft van Don Johnson! Veel winkels gezien en veel gekocht! Leuk hoor zo,n man die van winkelen houdt! Die gaat echt elke winkel in. Biertje gedronken bij pier 23. Ook een leuke tent waar we eergisteren ook al waren. We werden meteen herkend. He you're back. Toen nog langs ons hotel in Chinatown om alle tassen weg te brengen, weer lopen en toen naar een restaurant. Komen we in een Chinees restaurant terecht waar wij de enige europeanen zijn! Er zitten alleen maar chinesen! We hebben ons laten adviseren door 4 chinese studenten, spicy. Weer jummie jummie gegeten.
Nu maar eens een slape doen. Het is bijna 23.00 uur. We zullen morgen wel een heet sterretje hebben....