Dag weet ik niet. Kutjepikandivie - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag weet ik niet. Kutjepikandivie - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag weet ik niet. Kutjepikandivie

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Santa Maria

Vandaag de dag rustig begonnen. Voor de kenners, het is zondag. Dus dan weet je het wel. Koffie gedronken. Rob even een nieuw vlag gemonteerd op de motor. Ik e.e.a. opnieuw, anders ingepakt. Nog een bakkie. Zie ik ineens bij het verslag van gisteren een rare tekst van mijn broertje. M.a.w. Ik ben de dag kwijt? Komt er een (chinees) kamermeisje met de vraag " aar joe sjekking out toedee" eh nee morgen.....
Ik kijk nog even in mijn logboek, just in case......
Kutjepikandivie we hadden al weg moeten zijn. Binnen 15 minuten de hele zooi ingepakt. Langs de receptie voor uitchecken voor 10.00 uur!! En om 10.30 weg. Helemaal de dag kwijt. Ik als controlefreak ben de dag kwijt. Snap er nog steeds geen moer van. Gevolg: geen highway 1 maar over de snelweg zoveel mogelijk km maken. Zijn nu 17.00 over de helft dat dan weer wel maar het leukste/mooiste hebben we nu overgeslagen. Het zij zo maar we halen het wel morgen. We moeten morgen tussen 15.00 en 18.00 de motors weer inleveren. We kunnen ons allebei niet voorstellen dat het na morgen voorbij is.....We zitten nu een beetje te suffen voor de tv, te kijken naar de sluitceremonie van de Olypmische spelen. En dus geen kadootjes gekocht voor diverse lieve mensen. Wat kan een mens zich toch enorm vergissen. Wie weet kunnen we nog op een vliegveld wat kopen....

  • 13 Augustus 2012 - 06:36

    Helen:

    Jeetje, je kunt in ieder geval wel stellen dat jullie het ervan genomen hebben! een hele dag weg. Maar goed dat je er aan herinnerd werd.

  • 13 Augustus 2012 - 07:50

    Jet:

    Dat haal je de volgende keer maar in dan, en dan maar geen kadootje hoor! Komen wij thuisblijvers ook wel overheen, haha. Genietse nog even.

  • 13 Augustus 2012 - 10:47

    Leny:

    ...dat noemt men: het ultieme vakansje gevoel....gebentdewegkwijt....luitjes goede reis naar huis (zal het zachtjes zeggen dan doet het minder pijn)...wij gaan nu, wel niet zo ver , maar toch...tot snel weer!! jo en Le....xx

  • 13 Augustus 2012 - 16:51

    Mieke Van Veen:

    Oja en tot overmaat van ramp. Bij Rob hoektand linksboven stuk afgebroken weet ik meteen wie maandag de 1e patient is.

  • 13 Augustus 2012 - 17:33

    Carla:

    Wat een geweldige reisverslag, ik denk dat jullie eerst nog maar een week vakantie moeten nemen, om bij te komen? wij zien vast nog van alles van deze reis. Een goede reis terug, naar het Gooische Matras Gr. Ed & Ca

  • 13 Augustus 2012 - 19:14

    "Pluk"19:13:

    Wat al ik tenslotte nog schrijven dan alleen jullie een héél goede reis te wensen
    en spoedig weer te zien en alle verhalen te horen. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Maria

Mieke

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 8550

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Gambia

25 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Motorvakantie 2014

24 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

USA op de motor 2012

Landen bezocht: