Dag?? Laatste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag?? Laatste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag?? Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Mieke

13 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Wat moet ik hier nou nog schrijven? Ik kan wel janken, en dat doe ik dus ook. We willen niet naar huis, that,s for sure.
Mooie rit vandaag gehad langs de pacific coast naar LA terug naar de motorverhuur van USA Motorreizen. Motors weer terug gebracht en ontmanteld van onze eigen onderdelen. Alles weer in onze (geleende) koffers terug. Meteen werden we weer naar ons hotel gebracht. Huh, hoeven we niets te ondertekenen? Of motors controleren? Of weet ik wat?? Nee hoor "ik zie zo wel dat jullie zuinig zijn op de spullen" Om 15.30 weer in ons hotel. Gedoucht, schone kleertjes aan, gegeten en gedronken. Straks maar proberen te slapen en dan morgen om 5.30 opstaan en om 8.05 de lucht in. Dan om 8.30 weer landen in Amsterdam op 15 augustus.
We zijn het er samen duidelijk over eens, we hebben al veel gezien rondom europa en veel gereden en mee gemaakt maar dit is echt de mooiste/leukste vakantie. Wat een heerlijk land.
Wat kijk ik er naar uit om weer te gaan!

Wat leuk om zoveel followers te hebben en wat leuk dat jullie zo leuk geschreven hebben.
Lieve groet en thanks for everything.

• 14 Augustus 2012 - 06:36

Helen:

leuk dat ik mee mocht lezen! Goeie reis terug.

• 14 Augustus 2012 - 10:42

Van: Lies:

Héél fijn dat alles zo goed is gegaan Mieke en nu een voorspoedge reis terug, helaas voor jullie!

• 14 Augustus 2012 - 10:42

Hanne:

Goeie reis, see you soon

• 14 Augustus 2012 - 10:43

Hanne:

Enne jij bedankt voor je fantastische, leuke reisverslagen

• 14 Augustus 2012 - 12:03

Leny:

goeie reis terug, bedankt voor het fantastische reis verslag en tot snel...Jo en Le.

• 14 Augustus 2012 - 15:20

Mieke Van Veen:

Zit op het vliegveld te janken. Ik wil niet naar huis. Het is hier nu 6.15

• 14 Augustus 2012 - 18:43

Jet:

Hoi Leny en Rob. Bedankt voor de leuke verhalen en goede reis naar Holland. 1 troost woensdag 30 graden in Nederland. Wij hopen ook een soortgelijke reis te gaan maken. Groetjes Jets

• 15 Augustus 2012 - 09:38

Mieke Van Veen: