Dag 14, 6 augustus verrassingsdag - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 14, 6 augustus verrassingsdag - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 14, 6 augustus verrassingsdag

Blijf op de hoogte en volg Mieke

06 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Three Rivers

Vanwege geen internet en geen tijd een beetje laat verslag.
Vandaag zijn we met de shuttlebus naar het infocenter en DE BOOM geweest. Sherman tree. Nog een hele wandeling naar beneden en goh natuurlijk ook weer naar boven. Dit is ook weer een drukke atractie en het duurt dan ook een eeuwigheid voor ik eindelijk foto,s van de boom kan maken zonder dat er iemand op de foto staat. De rest van de dag staat in het teken van de verrassing. Ik kijk dan ook voorzichtig om mij heen of ik ze zie.
Weer in het hotel moet ik 3 x aan Rob vragen of hij wil gaan douch en scheren. Normaal maakt mij dat niets uit wanneer hij doet....Ik ga ook ff douchen en wat scheerwerk want mijn benen lijken wel een stekelcactus (cacteeen)
Om 18.00 vind ik tijd voor een biertje at the bar. Ik vraag aan Rob of de filmcamera niet mee moet. Maar dat wil hij niet. Shit. We lopen over het zebrapad en ik zie uit mijn ooghoek een auto komen en ik kijk weer voor mij en loop door. Achter ons stopt de auto en claxoneerd als een enorme aso. Gaan de ramen open en horen we "he ouwe" Rob weet niet wat hij ziet en kijkt mij verbaasd aan maar ik lig in een deuk. De familie Out is gearriveerd. Wist jij dit? Ja natuurlijk wist ik dit schat. De rest van de avond is uiteraard superrrr gezellig. Op mijn vraag waar zij morgen naar toe gaan antwoord Michael, naar Yosemite park. He zegt Rob, wij ook. O o o wat een toeval. Ik krijg weer een compliment voor de hele planning en geregel. Maar vanaf vandaag is het klaar hoor met verrassingen. Je bent nu precies 2 maanden jarig geweest nu is het klaar dit jaar.

  • 09 Augustus 2012 - 19:34

    Helen:

    Hahahaha! dat gezicht had ik wel graag gezien. Toppie hoor, hoe krijg je het voor elkaar.

  • 09 Augustus 2012 - 19:36

    Leny:

    Mieke .....
    Door dat jij jullie *belevenissen* zo geweldig neerpent is het net of ik er ook een kleinstukje
    bij geweest ben....waarvoor dus dank...kom ik ook eens in de joe es ov EE....
    En wat geweldig dat DE verassing voor Rob zo goed is gegaan....!!!
    Geniet nog ff......Groetjes Leny ( en Jo ).

  • 09 Augustus 2012 - 21:15

    9augustus 2012 21:12 "pluk:

    "Super Miek, dat er niets uitgelekt is, dus de verrassing was compleet!
    Nog veel plezier en groetjes.

  • 09 Augustus 2012 - 22:18

    Jet:

    Hoi Mieke en Rob, wat een verrassingen voor Rob. Voor jou ook wel spannend allemaal om die leuke reacties te zien. Woont de fam Out in de UsofA of zijn die overgekomen? Veel plezier nog en geniet ervan saampjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Three Rivers

Mieke

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8571

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Gambia

25 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Motorvakantie 2014

24 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

USA op de motor 2012

Landen bezocht: