Dag 13, in ieder mens schuilt een moordenaar... - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 13, in ieder mens schuilt een moordenaar... - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 13, in ieder mens schuilt een moordenaar...

Blijf op de hoogte en volg Mieke

05 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Three Rivers

Wederom een prachtige rit. Van Rigdecrest naar Wuksachi lodge in het Sequoia Nat. Park. Toch ook alweer snel 95 - 100 graden Fahrenheit. Tussen 35 en 40 graden Celsius. Het lijkt wel of het gaat wennen deze temperaturen? Of komt het toch door de koelvesten? Heerlijke bochten gereden jippie hairpins!
In deze natuur kom je veel eekhoorns tegen. Erg leuk om die te zien. Ze steken ook zo voor je wiel over. Zo ook "Karel" ik rij een paar leuke bochten achter elkaar. Lekker rijden is dat zo. Hup linksom, hup rechtsom. Ik zie "Karel" vanuit de bosjes komen gaat die slomerd midden op de weg zitten kijken hoe ik kom aanrijden. Ik denk nog "lullo loop door". Maar Karel blijft zitten. Ik denk alleen maar "kijken waar je heen wil, niet kijken naar Karel, kijken waar je heen wil. Ik zie nog dat Karel een stok omhoog steekt met een witte vlag........
Het volgende moment voel ik knak onder mijn voorwiel en knak onder mijn achterwiel. Onze lieve Heer heeft Kareltje opgehaald.
R.I.P. Karel
Enfin we zijn nu weer in een prachtig park met mooie, hele grote bomen. Morgen gezellig met de shuttlebus op pad. Daarna DE surprise van deze reis voor Rob.
Voor de liefhebber: Rob heeft deze dag weer gefilmd, dus staan mijn mooie bochtenactie op de film.....

  • 06 Augustus 2012 - 20:33

    Leny:

    egnie...dat deed jij vast expressss...arme KAREL....

  • 07 Augustus 2012 - 10:54

    Door: Lies:

    Lieve Mieke, je schrijft zo leuk - ik denk dat 'n uitgever zo met je in zee gaat over deze reis!
    groetjes, Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Three Rivers

Mieke

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 8555

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Gambia

25 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Motorvakantie 2014

24 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

USA op de motor 2012

Landen bezocht: