Dag 2 - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Mieke

25 Juli 2012 | Verenigde Staten, Lake Isabella

Vannacht slecht geslapen. Je zou toch denken na 1 dag in een vliegtuig zitten ben je zo gaar dat je wel moet slapen. Niet dus, ik weer slecht. Rob lag er om 21.00 uur plaatselijke tijd in en sliep om 21.05. Werd vervolgens om 01.00 wakker om te denken dat we er al uit moesten. Helemaal de weg kwijt dus. Ondanks dat we de avond ervoor maar ieder 2 biertjes hebben gedronken zijn allebei 3 x het bed uit geweest om te plassen. Vreemd dat gebeurd normaal nooit zelfs niet na 15 bier.
Enfin om 7. 00 het bed uit gegaan. Een enorm ontbijt weg gewerkt en klokslag 9.00 zat onze man van USA reizen voor de deur te wachten op ons. Vanaf het verhuurbedrijf verliep alles weer soepel en vlekkeloos. Enorme aardige vriendelijke man die alles best vond wat wij op de motors willen: gps+12V aansluiting, topkoffer, bidonhouders, spoilers, alles is goed en ook helpt hij zelf een handje mee. Voor Peter van de verhuur had ik stroopwafels mee genomen en dat was een schot in de roos. Tassen erin en erop en om 11.30 kan dan eindelijk het rijden beginnen. We waren al gewaarschuwd maar idd Los Angeles is
een enorm grote stad en het duurt heel lang voor je er echt
helemaal uit bent. Er is echt geen ene moer aan. Laatste stukje binnendoor en bij 96 graden Fahrenheit aangekomen in zo,n (wat
je op tv altijd ziet) motel. Morgen een rustig dagje naar Stove Pipe Wells. Death Valley National Park 169 km.

• 26 Juli 2012 - 09:47

Bert:

Stoer verhaal hoor. Met patronen op weg naar Amerika en dan gewoon net doen of je van niets weet.

• 26 Juli 2012 - 19:00

Veel Plezier!!:

Alle begin is uuhh...patroon gevoelig zullen we maar zeggen...haha...nu maar hopen op GEEN lekke banden...Veel plezier...Jo en Le...xx