Dag 4 - Reisverslag uit Zion Lodge, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Zion Lodge, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Mieke

27 Juli 2012 | Verenigde Staten, Zion Lodge

Death Valley>>>>Zion Nath park 562km.
Normaal voor ons geen probleem maarja als je opstaat en het is al 30 graden celsius.....
En dus hup meteen de koelvesten aan. Rit is niet spectaculair. Death Valley is precies zoals de naam doet vermoeden. Dooie saaie boel. Weg is rechtoerechtaan. Weinig spectaculair en dus goed blijven opletten en niet in slaap vallen. Veel water drinken. Komen vandaag vanuit California door Arizona Nevada en uiteindelijk in Utah. Erg leuk we hebben weer een andere tijdzone. Het ene moment moeten we nog van 15.00 uur tot 17.00 uur rijden. Zie ik ineens op de gps dat het 16.00 uur is. Huh en dus hoeven we dan ineens nog maar 1 uur. Utah vind ik mooier, veel variatie in landschap en veel meer kleur. Afstand is eigenlijk te veel van het goede maarja ik kan Rob nog niet zeggen waarom deze planning zo is...
Afstand is niet zo zeer het probleem maar de temperatuur is niet leuk meer rond de 100 Fahrenheit. Ook het zadel werkt niet mee. Ik wist al dat je er een houten reet van krijgt maar Rob wist dat niet.....Ja inmiddels wel dus. Ook leuk sinds we de vlaggetjes gemonteerd hebben veel mensen zwaaien en of de duim opsteken. Morgen rustige dag 140km naar Bryce en dus nu 22.00 uur lekker slapen in onze lodge. Het is hier net Fred Flinstone park

• 28 Juli 2012 - 10:57

Bert:

Staan er ergens al foto's?

• 28 Juli 2012 - 14:00

Hanne:

Miek wat ontzettend leuk om je verslagen te lezen. Wat fijn dat je zo beelden kan schrijven, en de moeite neemt om je ervaringen ons te laten delen.
    Have fun and drive carefully.

• 28 Juli 2012 - 15:58

Mieke Van Veen:

Foto,s komen eraan. Zijn ,s avons te moe om de foto,s over te zetten op de Ipad. Film is wel al superleuk en staat al op de Ipad door het kado van Bert: de connecterkit van Apple

• 28 Juli 2012 - 20:56

29 Juli 2012 20.30 Door: Ma:

wie verre reizen maakt kan veel verhalen, wat beleef je veel Mieke en wat schrijf je er
    leuk over. Nog heel veel fijne en verrassende ritten en leuk zo op de hoogte te zijn.

• 28 Juli 2012 - 23:14

Helen:

Hé leuk, nu kan ik ook meelezen. Veul plesierrrrr!

• 30 Juli 2012 - 09:10

Jetske:

Hoi Mieke en Rob,

Wat leuk om je verhalen te kunnen lezen. Ik heb er nu al zin aan om ook te gaan. Gisteren bij de Zweef toevallig Bert gesproken die hebben een soortgelijke reis gedaan. Zij vertrokken om 5 uur vanwege de hitte en lagen om 2 uur bij het zwembad. Ook een keer iets te koude ICE thee gedronken onderweg. Krijg je maagkrampen van. Nou ben benieuwd naar het volgende verslag. Heb je al een yoshuatree , staat op album cover U2, gezien? Groetjes Jetske