Dag 6 - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Mieke

29 Juli 2012 | Verenigde Staten, Torrey

Bryce Canyon>>>Capitol Reef, Rim rock inn
Heerlijke route gereden vandaag 200 km. En brr wat was het koud. En dus geen koelvesten maar motorbabes vest onder mijn doorwaai jas. Brrr 24 graden.
Het is hier zo mooi je weet niet waar je kijken moet. Het is net of je in een Western movie zit. Je rijdt van The Good, the bad and the ugly zo naar de opname van Kleine huis op de prairie. We zitten op een motor maar voor de rest maakt het geen enkele verschil. Overal van die oude zooi langs de weg. Vrachtwagens, tractors, paard niet, wagen wel. Een hoop brocante. Maar ook veel enorm grote campers. If you think big, think bigger. En als dat nog niet genoeg is hangt er nog een auto achteraan! En op die auto dan weer een paar fietsen! De 1e keer vlak na LA dachten we dat de auto gesleept werd maar nee hoor zo rijdt men hier. Net als wij een auto met caravan maar dan much bigger.
Verslag van gister is niet gelukt, thanks to de app. van waarbenjijnu.nl. Als er geen internet zou zijn zou je wel alvast een concept kunnen intypen en dan later plaatsen. Niet dus. App. vliegt eruit en online is mijn verslag niet meer te vinden.
Gisteren 28 juli ,s morgens met shuttle bus mee naar hoogste punt van Zion nat. Park. Uiteraard veel foto,s en film. Daarna net voor 11.00 uitgecheckt en in de hitte naar Bryce nat. Park. Op het info paper staat wanneer sunrise en sunset is. Lekker belangrijk? Eh ja dus. Moeniegekkerworre we staan vanochtend om 6.00 naast ons kingbed om naar de sunrise te kijken boven de canyon. Is het al 1 april of vrijdag de 13e? Wolken en no sun. Dan maar geen sunrise maar een early vertrek uit dit wederom prachtige lodge. Eerst maar even langs het hoogste punt van deze canyon voor wederom foto,s en film. Je weet werkelijk niet waar je kijken moet en je blijft "knippen" bij elk viewpoint. Dan up to Capitol Reef. De wegen en uitzicht zijn beautiful alleen jammer dat je langzaam moet rijden. Maar ja dat is vanwege de National Parken. Soms rij je 100 maar meestal toch maar 60/70 km. Erg jammer hoor met zoveel mooi bochten. Zal er wel raar uitzien op de film: Rob rijdt achter mij en filmt al rijdend, zie jij mij waarschijnlijk rechtop door de bocht gaan. Wehh
Terwijl ik dit intyp om 17.00 in onze hotelkamer kijkt Rob tv, ja hoor Bonanza. Nou die serie is hier voor mijn deur opgenomen. Dat kan niet anders.
Morgen naar Monument Valley en dan eindelijk een rust dag. Haha
Ook fijn foto,s plaatsen gaat niet met een Ipad.

• 30 Juli 2012 - 10:58

Door: Lies:

Hoi Miek ik heb je gevonden! Leuk dat je zo uitgebreid verslag doet van jullie belevenissen maar dan heb je als je thuis komt ook een fantastisch dagboek toch - Liefs Lies

• 30 Juli 2012 - 12:59

MB Vest:

wat een geweldige verhalen weer.... enne toch maar fijn dat je het MB vest hebt mee genomen!!
    Have lots off fun!!..xx Leny /johan.

• 30 Juli 2012 - 19:07

Sibo:

Haaai,… Zit je verslagen te lezen. Heerlijk,.. weet waar jullie zijn en wat je allemaal tegen komt.! IK zit nu weer te smilen, terwijl het in de vorige eeuw was dat ik daar geweest ben. Rij voorzichtig maar gaat het rondje Monument rijden,.. gewoon door het rode stof en zand. Moet lukken en je vergeet het nooit meer.!!

• 30 Juli 2012 - 20:48

30 Juli 2012 20.45 Door Ma:

natuurlijk heb ik weer naar je bericht uitgekeken en wat een boeien verhaal
    wederom. Ik had niet verwacht dat je het daar ook nog koud kon hebben, wist
    je dat zelf? Nog veel fijne belevenissen en liefs ma.

• 30 Juli 2012 - 20:58

30 Juli 2012 20:45:

Hallo Miek, natuurlijk heb ik weer naar een bericht uitgekeken. Wat een boeiend
    verhaal wederom. Ik wist niet dat je het daar ook nog koud kon hebben, wist
    je dat zelf? Nog veel fijne belevenissen en mooie ritten. Liefs Ma.

• 30 Juli 2012 - 21:36

Joke:

Hoi Mieke,

Leuke verslagen schrijf je. Grappig die Engelse woorden die er al zo snel insluipen. Overweldigend land hè, Amerika? Als je straks weer in Nederland bent zal je de wegen en de auto's wel heel klein vinden.
    Komen jullie ook in Salt Lake City? Bij de mormonen van Mitt Romney?
    Geniet maar van alles en groeten aan Rob.
    Liefs,
    Joke