Dag 7 - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Mieke

31 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kayenta

Wederom een super mooie route. Wordt een beetje eentonig but it,s the truth! Vanaf Capitol Reef naar Monument Valley. Je weet werkelijk niet waar je kijken moet en je wil wel bij elke bocht stoppen voor een foto. Maar omdat het alweer snel warm wordt doen we dat toch maar niet. Bovendien kregen we als advies mee niet langs de weg te stoppen omdat daar juist de meeste troep ligt en dus kan op lekke banden groter. Ja en aangezien we geen luchtpatronen meer hebben......
En jemig wat kom je veel Nederlanders tegen. Soms gewoon niet leuk meer. We kiezen een willekeurig restaurantje uit voor de lunch. Er lopen mensen naar buiten. "goeiemiddag" mensen die we al eerder zijn tegen gekomen in Bryce. We gaan naar binnen. 3 tafels, 1 met Nederlanders, 2 met Duitsers en wij.
Maar o wat zijn die Amerikanen aardig en behulpzaam. Je schaamt je soms dat je Europeaan bent.
We stoppen bij een pomp voor wat te drinken en some oil check. Komt er een man naar ons toe die al eens in Nederland is geweest. Red light district. Rijdt ook motor is professioneel camera man all over the world. We krijgen de leukste adviezen en rijtips. Weer staan we met onze bek vol tanden.
Maar supermooi gereden en het leuke is dat ik weet waar we naar toe gaan en Rob niet. Totdat we DE weg op rijden in Monument Valley. Weer foto,s en film uiteraard. Het uizicht vanuit alle kamers is prachtig. Zijn er nog superlatieven? Ik weet ze niet. Ook in de diningroom het zelfde mooie uitzicht en je blijft foto,s maken. ,s Avonds prachtige zonsondergang. Ma ik weet dat je
stikjaloers bent nu. Onder het rijden word/ben ik ook steeds zo blij dat we dit doen. Alles is fantastisch we hebben nog geen tegenvaller gehad. Wanneer houdt dit geluk op?
In een film hoor je dan nu kgkgkgkgk. Tijdens een mooie afdaling met hairpins een bord dat je maar 5 mile mag. Huh wasdanou? Gvd alleen maar gravel en keien en rocks and stone. Enfin het gaat goed. 1e versnelling. Bij remmen met achterrem. Komt er een auto van beneden naar boven die haar plaats opeist (duidelijk een toerist en wellicht een aso Nederlander) Ik moet dus naar mijn eigen weghelft waar een enorme berg gravel ligt. U raadt het
al. DeukJE in mijn rechterzijkoffer en enorme deuk in mijn ego
Maarja zonder bakbeest til je niet effe op als je ook nog wegzakt in de gravel. Rob vind een plekje voor hem om te kunnen stoppen en afstappen! Achter ons stopt een auto maar de bestuurder blijft zitten! Hoe kan dat nou? Rob wenkt de beste man en ik vraag in het Engels of hij wil helpen. Krijgen we antwoord in het Nederlands! Ja toen snapte ik wel waarom hij niet meteen uitstapte. "ik heb nog nooit een motor opgetild" (ja ik ook niet lul)
Vanochtend om 6 uur opgestaan voor de sunrise. En je raadt het al weer veel foto,s en film. O en een linkerbeen met prachtige blauwtinten. Ook nog grappig: gisteren vloog er iets tegen Rob,s gezicht. Kennelijk is hij toen meteen gestoken, gevolg rechteroog dicht. Nou leuke dag vandaag de lamme helpt de blinde.
Vandaag dus rustdag en we gaan offroad het park in op 1 motor. More pictures.
Na 1 week conclusie: wow. O enne seks is in een hotelkamer comfortabeler dan in een tent. Toos leest toch niet mee

  • 31 Juli 2012 - 17:58

    Bert:

    Oma leest niet mee, maar mijn kleine jongen en kleine meid wel.

  • 31 Juli 2012 - 21:15

    31 Juli 2012 21:10 Oma:

    Ha, ha, oma leest niet mee! Hebben jullie daar nog tijd voor!! Wat een geweldig verslag
    weer Mieke, ik zou best even om een hoekje willen kijken en inderdaad ben ik
    jaloers dat ik de mooie zonsondergang niet kan zien. Ikben dus heel benieuwd naar jullie
    films en foto's. Nog veel fijne dagen gewenst. Liefs ma.

  • 31 Juli 2012 - 21:28

    Door: Lies:

    Lieverd wat heerlijk dat al je inspanningen vooraf nu worden beloond

  • 01 Augustus 2012 - 09:24

    Helen:

    Jeetje, Mieke, wat kan jij mooi schrijven zeg... *traantjewegpinkt*

  • 01 Augustus 2012 - 09:27

    Helen Nog Een Keer...:

    Dat jij die achterrem op een motor wist te vinden zeg, die heb je nog nooit gebruikt volgens mij.

  • 02 Augustus 2012 - 16:22

    Mieke Van Veen:

    Ja dat zal Sibo ook wel denken. In het Sauerland dacht hij dat die kapot was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kayenta

Mieke

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 8549

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Gambia

25 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Motorvakantie 2014

24 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

USA op de motor 2012

Landen bezocht: