Rustdag - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Rustdag

Blijf op de hoogte en volg Mieke

31 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kayenta

Enfin de rustdag begonnen dus met sunrise. Daarna koffie op de kamer. Want hotelkamers in the USA zijn af! Koelkast, lief klein koffiezetapparaat met soort van koffepads. Ijsklontmachine altijd in de buurt. Ja daar kunnen wij nog wat van leren. Koffie dus.
Daarna zonder helm in tshirt en doorwaaibroek achterop bij Rob richting weet ik welk dorpje vlakbij. Toen nog door naar Mexian Hat voor een sixpack bier. In de staat Utah mag je zonder helm rijden. Wordt niet aangeraden vanuit Nl want je bent dan niet verzekerd. Maarja zet 2 eigenwijze mensen bij elkaar en je krijgt dit dus.Enne omdat dit een alcoholvrije zone is bij de indianen geen bier in het restaurant. Dan maar kopen. Lang leve de koelkast op de kamerl. Beetje rond gereden en toen weer terug het park in. Omdat we in het enige hotel in het park verblijven mogen we erin en eruit zonder steeds te hoeven betalen $5. Heerlijke sandwich gegeten en toen pfff de gok genomen. Off the road.
Ik achterop met fototoestel en filmcamera,s. De route is 27 km lang door stof, stof, keien, stof. Had ik al stof genoemd. We worden gefotografeerd. Stoppen bij een uitzichtpunt. Ja hoor vragen mensen in het nederlands natuurlijk of we samen daar op de foto willen. De rit is erg zwaar en ik adviseer Rob om op de helft? toch maar terug te gaan. Hij steigert niet dus hij is het er mee eens. Wel erg leuk maar ben blij dat ik achterop zat. Zeker na mijn bergvlucht van gisteren.
Volgende cursus wordt off road. Hechlingen?? Johan, Leny?
Lekker gezandstraald en uitgedroogd roepen de koude biertjes ons. Jummie.
Morgen weer verder, naar Grand canyon. Waar de volgende verassing is voor Rob. Tijd nu 19.00. Let,s have some dinner.
Oja Engels gaat mij prima af. Soms vergeet ik iets te vertalen voor Rob. En lees ik het gewoon hardop in het Engels voor hem. Maar hij redt zich wel. Toe bier plies. En, ii luf joe

  • 01 Augustus 2012 - 15:12

    Joke:

    Hey Mieke en Rob,

    Klinkt alsof jullie het heel erg naar jullie zin hebben. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de verrassing voor Rob. Maar dat kom ik pas later te weten, want morgenochtend vertrekken wij.
    Heel fijne vakantie nog verder,
    liefs,
    Joke

  • 01 Augustus 2012 - 17:44

    Hanne:

    Good for You Rob, keep up the good work.

  • 02 Augustus 2012 - 19:02

    I Like Knop...:

    ik mis hier de I LIKE KNOP....waha...
    gaaf jongens...echt geweldige verhalen...enne Off road...??
    count me in !! groetekes Leny...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kayenta

Mieke

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 8550

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Gambia

25 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Motorvakantie 2014

24 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

USA op de motor 2012

Landen bezocht: