Dag 10 rustdag - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 10 rustdag - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 10 rustdag

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Tusayan

Gisteravond Rob alvast verteld dat we vandaag met de helicopter een vlucht hebben boven de Grand Canyon. Dat vond hij toch wel heel erg leuk. Nadat hij 2 vroeg of het echt waar was.
Dus vanmorgen er naar toe gelopen want we zitten praktisch naast het vliegveld.
Wat een geweldige ervaring! Kreeg weer tranen in de ogen. Sterk spul he die fischermansfriend. Kwam ook mede door de muziek die we hoorden door de koptelefoon. Chariots of fire van Vangelis, Dust in the wind van Kansas en ga zo maar door. Hoe is het mogelijk dat dit mijn lievelingsmuziek is. Hoe weten ze dit?
Enfin dit wordt natuurlijk de muziek die ik bij de film ga monteren. That,s for sure!
Onvergetelijk zo boven de GC wat voel je je dan klein. Weer veel foto,s en met 2 camera,s gefilmd. Na afloop heb ik Rob verteld dat wij dit kado hebben gekregen van zijn baas c.q. neef. Toen stond hij weer met de bek vol tanden en ook een fischermansfriend momentje.
De rest van de dag hebben op en rond de Canyon door gebracht. Er is een gratis shuttlebus verbinding die je van hot naar her brengt. En stopt voor de deur van hotel. Je kan erin en eruit wanneer je maar wil. Nu maar ff douchen en ff bieren at the bar. Morgen oa. via de Route 66 naar Las Vegas. Daarna op naar de volgende verassing! Straks blijft hij er nog in.

• 03 Augustus 2012 - 12:46

Jet:

Oh wat moet dat geweldig zijn geweest voor Rob en voor jou natuurlijk zijn reactie. gaaf hoor. En nog meer verrassingen. Ben nou al benieuwd naar de film (met muziek)

• 03 Augustus 2012 - 20:54

3augustus 2012 20:50 Ma.:

Hoi Mieke, wat maak je toch een geweldige fijne dingen mee, ik denk dat
    als je weer thuis bent, niet uitverteld raakt. Wat zul je mooie films hebben
    gemaakt, ben zeer benieuwd. Groetjes ma.