Dag 11, 3 augustus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu Dag 11, 3 augustus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mieke Veen - WaarBenJij.nu

Dag 11, 3 augustus

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zeau op weg naar Las Vegas. Rit is natuurlijk mooi dus daar vertel ik niets meer over want dat is toch elke dag hetzelfde verhaal.
Van te voren vond ik het toch wel spannend om door Las Vegas te rijden en dan over de Strip te zoekan naar het Ceasars Palace. Maar o wat zijn de wegen hier goed geregeld en o wat fijn dat ik mijn eigen gps mee heb. Vanaf de Grand Canyon vertrekken we met vest en doorwaai jas. Maar de vesten gaan op een gegeven moment uit. En hoe meer we richting desert komen hoe heter het wordt. En dus gaan de vesten uit. Bij een benzine pomp langs de route 66 gaan de koelvesten weer aan. Jummie wat zijn ze lekker koud en buiten is het inmiddels wel weer 45 graden. De route 66 stelt niet zoveel voor. Het is meer de naam dan dat het echt iets bijzonders is. Maar bij DE stop is het wel erg leuk vertoeven. Souvenirs gekocht en foto,s gemaakt en film. Staan we nog ff buiten met een coke. Komen er 2 motor rijders aanrijden. Ja niets bijzonders zou je denken. Komen uit Nl. Hebben bij hetzelfde bedrijf motor gehuurd! En komen uit Baarn! Hoe gek wil je
hebben.
Enfin Las Vegas: is super! Bij hotel worden we meteen naar de garage gedirigeerd. Ja normaal wordt je auto voor je geparkeerd maar motors....
"sir follow me please". "excuse me mam"
Prachtige plek in de garage, snel inchecken, douchen en hup naar buiten. Vanaf 16.30 tot 00.30 gelopen en gekeken. Je blijft kijken en je blijft foto,s maken. Wat is het hier op de Strip gek/mooi. Of is bizar het woord? Ik weet het niet. Het ene hotel is nog mooier, groter dan het andere. Je loopt ook van hotel naar hotel. In en uit. Of via een loopbrug over de weg. Want oversteken is er niet bij met aan elke kant vd weg 6 banen! Woeha en daar heb ik gereden! Als het te gek wordt ff naar binnen voor wat afkoeling en een biertje. Het is en blijft hier bloedje heet. We gunnen ons eigenlijk geen tijd om te etenen dus wordt het om 21.30 ff een hamburger. Prijzen vallen enorm mee. Ze hebben hier liever dat je komt gokken. En als je DAT doet zijn de drankjes zelfs gratis. Mmm dan maar $ 6.00 voor een biertje betalen. Gokken is niet aan ons besteed. Het is jammer dat we hier al na 1 nacht alweer weg moeten want het is onmogelijk om alle hotels te bekijken. Jammer maarja dat komt door de planning en de verrassing van 6 aug. Om 01.00 kunnen mijn voeten niet mee en gaan we naar onze hotelkamer. Het had net zo goed suite kunnen heten. Zo groot. Eh Rob blijf vd pinda,s af want die kosten $ 12.00.
Er staat een koffie potje maar ook die gebruiken we maar niet want ook de coffeecups kosten $12.00. En dus maar op weg zonder ontbijt. Je komt hier zoveel onderweg tegen waar je kan eten en drinken.

• 06 Augustus 2012 - 21:57

"'pluk'":

Door tijdgebrek een wat late reactie, wat buitengewoon Mieke wat je allemaal meemaakt
    het is bijna niet te bevatten . Het lijkt of je een verslag uit een boek leest en zo
    duidelijk alsof je ook nog ziet. Veel liefs.